Oferty pracy
Ozorków, dnia 16.12.2025 r.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent w dziale stypendiów szkolnych, zasiłków szkolnych i dodatków mieszkaniowych. (1 etat)
Wymagania niezbędne związane z danym stanowiskiem pracy:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Posiadanie wykształcenia średniego (preferowane wyższe administracja).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Znajomość przepisów prawa:
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy biurowej.
- Umiejętność obsługi komputera: Microsoft Office. Mile widziana znajomość programu firmy Sygnity.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz samodzielnego i sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
- Umiejętności organizacyjne, rzetelność i komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie przyznania świadczeń: stypendiów i zasiłków szkolnych, dodatków mieszkaniowych.
- Ustalanie uprawnień ww. świadczeń.
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz informacji do ww. świadczeń.
- Prowadzenie korespondencji z zakresu ww. świadczeń.
- Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych z tytułu nienależnie pobranych stypendiów i zasiłków szkolnych, dodatków mieszkaniowych.
- Współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do ww. świadczeń.
- Sporządzanie list wypłat.
- Sporządzanie sprawozdań z udzielonych świadczeń.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załączony do ogłoszenia),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe (dyplomy, certyfikaty, w przypadku osób zatrudnionych aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu),
- kopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzającym wymagany staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kserokopie złożonych dokumentów kandydat powinien potwierdzić własnoręcznym podpisem zgodności kopii z oryginałem.
Miejsce składania dokumentów:
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać osobiście lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ozorkowie, ul. Stypułkowskiego 1, 95-035 Ozorków w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
“Nabór na stanowisko: Referent w Dziale Stypendiów Szkolnych, Zasiłków Szkolnych i Dodatków Mieszkaniowych” w terminie do dnia 29 grudnia 2025 r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu do MOPS w Ozorkowie).
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:
- pracę w pomieszczeniu biurowym w siedzibie MOPS w Ozorkowie, ul. Stypułkowskiego 1 – 1 piętro, związane z koniecznością przemieszczania się po schodach w budynku bez windy,
- wyposażenie stanowiska pracy: biurko, zestaw komputerowy, drukarka, telefon,
- fizyczne warunki pracy: praca biurowa z obsługą komputera, pokój biurowy ogrzewany i oświetlony.
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
Informacje dodatkowe:
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: Ośrodka (www.mopsozorkow.pl), Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Ozorkowa (www.ozorkow.bip.net.pl), Biuletynu Informacji Publicznej MOPS w Ozorkowie (www. mopsozorkow.bip.wikom.pl) oraz na tablicy informacyjnej MOPS w Ozorkowie przy ul. Stypułkowskiego 1,
- W MOPS w Ozorkowie w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru,
- kontaktować będziemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie,
- kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania i metodzie rekrutacji,
- konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Dyrektora MOPS.
Kandydat/ka wybrana w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany/na przedłożyć w kadrach MOPS w Ozorkowie najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Stypułkowskiego 1, 95-035 Ozorków.
- Administrator w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@mopsozorkow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu uczestnictwa w niniejszym naborze na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Dane będą udostępniane pracownikom, biorącym udział w niniejszym naborze na stanowisko urzędnicze.
- Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym podmiotom w wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu rozstrzygnięcia naboru.
- Ma Pani/Pan prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym od dnia 25 maja 2018 r. jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w niniejszym naborze.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora rozpatrywane.
Dyrektor MOPS
Magdalena Wąsiołek
Załącznik:
Kwestionariusz osobowy [.odt, 22.12 kB]
Ozorków, 12.12.2025 r.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ozorkowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent ds. świadczeń z pomocy społecznej (1 etat)
Wymagania niezbędne związane z danym stanowiskiem pracy:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Posiadanie wykształcenia wyższego.
- Staż pracy: minimum 1 rok w administracji.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Znajomość przepisów prawa:
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2025 r. poz. 1214 z późn. zm.),
- ustawy z dnia z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2025 r. poz. 350 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2025 r. poz. 1461 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2025 r. poz. 769),
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2025 r. poz. 132 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 1208),
- ustawy z dnia 12 marca 2022r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz.U. z 2025 r. poz. 337 z późn. zm.).
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność obsługi komputera pakietu Microsoft Office oraz programów: TT-Pomoc, CAS, Sepi i Płatnik.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz samodzielnego i sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
- Umiejętności organizacyjne, rzetelność i komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowanie decyzji administracyjnych (w tym postanowień) z zakresu pomocy społecznej i innych zadań realizowanych przez dział pomocy społecznej.
- Prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczeń z pomocy społecznej m.in.: prowadzenie rejestrów i ewidencji osób ubiegających się o świadczenie z pomocy społecznej, sporządzanie list wypłat, poleceń przelewów przyznanych świadczeń.
- Prowadzenie rejestrów przyznanych obiadów w placówkach oświatowych oraz rozliczanie pod względem merytorycznym naliczonych opłat przez szkoły, przedszkola, żłobki, ośrodki szkolno-wychowawcze.
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, dotyczącym organizacji posiłków, schronienia, paczek żywnościowych.
- Przygotowywania zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, opłacanie składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
- Przygotowywanie postanowień o umorzeniu, zawieszeniu, podjęciu zawieszonego postępowania lub odmowie wszczęcia postępowania.
- Przetwarzanie danych osób korzystających z w/w świadczeń w komputerowej bazie danych (decyzje administracyjne, postanowienia, zawiadomienia zaświadczenia, informacje).
- Sporządzanie sprawozdań, meldunków, informacji, danych, oceny zasobów pomocy społecznej z udzielonych świadczeń z pomocy społecznej do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego, Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, Centralnej Aplikacji Statystycznej.
- Prowadzenie postępowań w sprawie przyznania jednorazowego świadczenia pieniężnego dla obywateli Ukrainy oraz przesyłanie wnioskodawcy informacji.
- Sporządzanie decyzji i list dotyczących umieszczenia w Domu Pomocy Społecznej, MONAR oraz usług opiekuńczych.
- Ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPS.
- Udział w szkoleniach w celu podnoszenia umiejętności i kwalifikacji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i CV,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załączony do ogłoszenia),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe (dyplomy, certyfikaty, w przypadku osób zatrudnionych aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu),
- kopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzającym wymagany staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kserokopie złożonych dokumentów kandydat powinien potwierdzić własnoręcznym podpisem zgodności kopii z oryginałem.
Miejsce składania dokumentów:
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać osobiście lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ozorkowie, ul. Stypułkowskiego 1, 95-035 Ozorków w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
“Nabór na stanowisko: Referent ds. świadczeń z pomocy społecznej” w terminie do dnia 22.12.2025 r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu do MOPS w Ozorkowie).
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:
- pracę w pomieszczeniu biurowym w siedzibie MOPS w Ozorkowie, ul. Stypułkowskiego 1 – 1 piętro, związane z koniecznością przemieszczania się po schodach w budynku bez windy,
- wyposażenie stanowiska pracy: biurko, zestaw komputerowy, drukarka, telefon,
- fizyczne warunki pracy: praca biurowa z obsługą komputera, pokój biurowy ogrzewany i oświetlony.
Informacje dodatkowe:
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: Ośrodka (www.mopsozorkow.pl), Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ozorkowie (www. mopsozorkow.bip.wikom.pl), Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Ozorkowa (www.ozorkow.bip.net.pl) oraz na tablicy ogłoszeń,
- w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ozorkowie w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru,
- kontaktować będziemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie,
- kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania i metodzie rekrutacji,
- konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Kandydat/ka wybrana w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany/na przedłożyć w kadrach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ozorkowie najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe uzyskane na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Stypułkowskiego 1, 95-035 Ozorków.
- Administrator w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@mopsozorkow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu uczestnictwa w niniejszym naborze na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Dane będą udostępniane pracownikom, biorącym udział w niniejszym naborze na stanowisko urzędnicze.
- Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym podmiotom w wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu rozstrzygnięcia naboru.
- Ma Pani/Pan prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym od dnia 25 maja 2018 r. jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w niniejszym naborze.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora rozpatrywane.
Dyrektor MOPS
Magdalena Wąsiołek
Załącznik:
Kwestionariusz osobowy [.odt, 22.12 kB]
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ozorkowie ogłasza nabór na wolne stanowisko Pracownik socjalny (1 etat)
Wymagania niezbędne związane z danym stanowiskiem pracy:
- wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, zgodne z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, tj. spełnianie co najmniej jednego z warunków:
- dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej,
- do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończenie studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie,
- ukończenie studiów podyplomowych z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków, o których mowa powyżej,
- obywatelstwo: polskie i/lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: pomocy społecznej, wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy domowej, przeciwdziałania alkoholizmowi, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz niektórych innych ustaw,
- umiejętność planowania sprawnej organizacji pracy,
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, odporność na stres,
- terminowość, rzetelność, dokładność podczas wykonywanych zadań,
- umiejętność interpretowania przepisów prawnych,
- umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, empatia, umiejętność pracy w zespole).
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku pracy:
- wizytowanie rejonu opiekuńczego, świadczenie w nim pracy socjalnej i prowadzenie dokumentacji swojego rejonu,
- przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych, zawieranie kontraktów socjalnych, przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych i innych form rozeznania sytuacji u podopiecznych w powierzonym rejonie,
- dokonywanie analizy, diagnozy i oceny zjawisk indywidualnych i społecznych, a także formułowanie opinii w zakresie zapotrzebowania na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, informacji, wskazówek i porad w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, rodzinom, grupom i społecznościom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną ich trudnej sytuacji,
- pomoc w uzyskaniu dla osób lub rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej specjalistycznego poradnictwa, terapii lub innych form pomocy w zakresie możliwości rozwiązywania problemów przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe,
- organizowanie pomocy i opieki rodzinom wielodzietnym, niepełnym, niewydolnym ekonomicznie oraz współpraca w tym zakresie z asystentem rodziny,
- udział w posiedzeniach Zespołu Interdyscyplinarnego oraz grupach diagnostyczno-pomocowych, podejmowanie działań związanych z przemocą w rodzinie,
- szczegółowe analizowanie środowisk pod kątem umieszczenia w domu pomocy społecznej, ośrodku opiekuńczo-leczniczym, noclegowni, ogrzewalni, schronisku dla bezdomnych, czy innych placówkach, kompletowanie dokumentów oraz kontakt z rodzinami podopiecznych,
- pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych,
- współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania problemów oraz skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie konsekwencji ubóstwa,
- inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową,
- współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,
- inicjowanie lub współuczestniczenie w działaniach profilaktycznych nakierowanych na zapobieganie lub łagodzenie problemów społecznych,
- przygotowywanie informacji, danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań z pomocy społecznej, udział w opracowywaniu analizy zasobów pomocy społecznej, nadzór i przeprowadzanie aktualizacji zasiłków stałych,
- pełnienie dyżurów w siedzibie pracodawcy w wymiarze 4 godzin dziennie o określonych porach zmiany roboczej,
- współpraca z pozostałymi rejonowymi pracownikami socjalnymi oraz ich zastępowanie w czasie nieobecności,
- wykonywanie czynności w ramach realizacji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ozorkowie programów i projektów,
- inne zadania zlecone przez Dyrektora/Kierownika Pomocy Środowiskowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ozorkowie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny i CV.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załączony do ogłoszenia).
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe (dyplomy, certyfikaty), wszystkie dokumenty potwierdzone własnoręcznym podpisem zgodności kopii z oryginałem.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kandydat/ka wybrana w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany/na przedłożyć w kadrach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ozorkowie najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach wraz z z dopiskiem:
“Nabór na stanowisko: pracownik socjalny”
w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ozorkowie, ul. Ks. Leona Stypułkowskiego 1 (pokój nr 8), 95-035 Ozorków, bądź przesłanie dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego w kopercie opatrzonej w/w zapiskiem lub w formie elektronicznej, zaszyfrowanym plikiem na adres mailowy: sekretariat@mopsozorkow.pl.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:
- umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu – 40 godzin tygodniowo,
- jednozmianowy system czasu pracy,
- praca w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ozorkowie oraz
w środowisku zamieszkania klientów Ośrodka, na terenie Gminy Miasta Ozorków. Praca wymaga częstego przemieszczania się w terenie niezależnie od warunków atmosferycznych.
W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ozorkowie w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Stypułkowskiego 1, 95-035 Ozorków.
- Administrator w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@mopsozorkow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu uczestnictwa w niniejszym naborze na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Dane będą udostępniane pracownikom, biorącym udział w niniejszym naborze na stanowisko urzędnicze.
- Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym podmiotom w wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu rozstrzygnięcia naboru.
- Ma Pani/Pan prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym od dnia 25 maja 2018 r. jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w niniejszym naborze.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora rozpatrywane.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Magdalena Wąsiołek
Załącznik:
Kwestionariusz osobowy [.odt, 22.13 kB]
